sâmbătă, 11 august 2018

Îngrijirea tenului uscat cu produse Forever

Îngrijirea tenului pentru mine este primordială, de aceea mereu caut produse cât mai bune, cu ingrediente cât mai naturale care să fie benefice tipului meu de ten. Dacă în trecut, înainte de sarcină aveam un ten mixt, iată că acesta s-a schimbat pe parcurs, devenind foarte uscat, mai ales în zona ochilor. Aşa că am fost nevoită să îmi schimb rutina de de îngrijire, alegând produse mai hidratante.

De ceva timp m-am împrietenit cu produsele de la Forever, precis aţi auzit de aceste produse care cred că majoritatea sunt pe bază de Aloe Vera şi alte ingrediente naturale. Produsele lor nu sunt foarte ieftine, dar nici mega scumpe, sunt chiar accesibile ca preţ. Trei produse am testat, şi mi-au plăcut extrem de mult, este vorba despre: Forever Aloe Scrub, Forever Marine Mask şi Forever Alpha- E Factor. Orice rutină de îngrijire trebuie să conţină aceste produse, exfolierea tenului este foarte importantă, cât şi aplicarea unei măşti măcar o dată pe săptămână şi hidratarea acestuia zilnic.


Forever Aloe Scrub

Acest exfoliant natural se poate utiliza pentru faţă şi corp, este suficient de delicat pentru a se putea folosi zilnic, aşa cum fac şi eu, dar destul de puternic pentru a exfolia cum trebuie celulele moarte. Cele două ingrediente, aloe vera şi jojoba facilitează procesul de înnoire a celulară şi protejează epiderma de acţiunea prea agresivă, deshidratantă. Tenul rămâne foarte catifelat, luminos şi înnoit. Mirsoul este subtil, a natural, îmi place textura, şi îmi place că este uşor hidratant. Exfoliantul îl puteţi găsi aici.

Ingrediente: Gel stabilizat de Aloe Vera, apă demineralizată, ulei hidrogenat de Jojoba, glicerilstearat, propilenglicol, cocoilizetionat sodic, oxid de lauramina, alcool cetilic, cocomidopropilbetadină, PEG-100-stearat, dioxid de siciliu hidratat, lactat de sodiu, tocoferol ( vitamina E naturală ), acid citric, acid ascorbic ( vit C ), diazolidiniluree, metilparaben, propilparaben, parfum, colorant albastru.


Forever Marine Mask

Dacă sunteţi adeptele măştilor pentru ten ca şi mine, atunci aţi nimerit bine! O mască hidratantă este tot ce vă trebuie după o zi lungă, plină de activitate. Această mască conţine minerale marine din diferite specii de alge, gel stabilizat de Aloe Vera, miere de albine şi extract de castravete. Se aplică pe pielea proaspăt curăţată, demachiată, într-un strat generos, şi se lasă să acţioneze cam 15 minute. Se îndepărtează cu apă călduţă şi poate fi folosită şi de 2 ori pe săptămână. Este foarte uşor de aplicat, culoarea este cam ca şi a tenului, curăţă în profunzime, este intens hidratantă, curativă şi reface epiderma pielii. Tenul rămâne proaspăt, luminos, pregătit pentru seară. O puteţi găsi aici.

Ingrediente: Gel stabilizat de Aloe Vera, apă demineralizată, bentonită, glicerină, miere, caolin, hialuronat de sodiu, extract de alge, extract de vareh, extract de rozmarin, exctract de castravete, tocoferol ( vitamina E naturală ), acid ascorbic, retinil palmitat, 1,2-hexanediol, caprilil glicol, metilparaben, parfum.


Forever Alpha-E Factor

Hidratarea este şi ea un pas foarte important! Dacă de obicei apelam la creme, de această dată am zis să încerc un ser ( fluid emolient ) şi bine am făcut! Îmi place totul la el, de la sticluţă, pipetă, modul de dozare, textura fină. Este indicat şi pentru cele mai sensibile tipuri de ten şi ideal pentru orice situaţie care impune aplicarea locală a antioxidanţilor naturali. Ingredientele naturale îţi vor înfrumuseţa chipul într-un mod excelent, iar efectul de întinerire se va observa de-a lungul timpului datorită hidratării strat, cu strat, de la suprafaţă în profunzime. Textura este foarte fină, îmi place că nu lasă tenul uleios, cleios, deşi se simte hidratat. Îl aplic atât pe ten, cât şi pe gât şi decolteu. Este îmbogăţit cu vitaminele A,C,E, ulei din boabe de limba mielului şi bisabolol. Combate cu succes acţiunea nocivă a radicalilor liberi, responsabili de 80% din efectele dezastruoase ale pielii. Recomand cu mare drag acest ser, iată câteva ingredinte principale şi beneficiile acestora:
  • Vitamina E- rol antioxidant, combate acţiunea radicalilor liberi, catifelează şi hidratează epiderma
  • Vitamina A- antioxidant puternic, ameliorează elasticitatea pielii şi hidratează pielea, reducând scaumele şi crustele
  • Vitamina C- previne cicatrizarea inestetică a leziunilor cutanate
  • Lecitina- ameliorează supleţea pielii
  • Ulei din seminţe de limba-mielului- furnizează pielii acid gama-linoleic ce contribuie la restabilirea nibelului de hidratare
  • Bisabolol- calmează şi cele mai sensibile epiderme
  • Trigliceridă caprilică - substanţe naturale din ulei de cocos, hidratează fără a lăsa urme grase
  • Ulei din seminţe de soia- agent de hidratare ce îmbunătăţeşte textura pielii.
Acest ser emoilent îl puteţi găsi aici.



Cei de la Forever sunt o companie foarte lăudată pe piaţă datorită produselor cu Aloe Vera. Concentraţia şi puritatea de Aloe din produsele lor ar fi cea mai mare şi mai tare. Sănătatea nu are preţ, vă îndemn şi pe voi să daţi un ochi pe site-ul lor! Dacă doriţi şi voi să plasaţi o comandă şi să aveţi 15% reducere accesaţi acest link.
Cu siguranţă voi mai achiziţiona produse de la Forever Living, şi ce mă tentează ar fi nişte băuturi nutritive şi câteva suplimente. 
Voi ce produse Forever Living folosiţi? 

22 de comentarii:

  1. Nu am folosit nici un produs de la Forever, dar mă tentează să-mi cumpăr elixirul. În ultima vreme am tot folosit elixir de la diferite branduri și am observat observat o îmbunatățire la aspectul tenului meu.

    RăspundețiȘtergere
  2. Produsele de la Forever sunt tare bune, am tot incercat si suplimente si cosmetice, acum m-ar tenta produsele de make up.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ma tenteaza exfoliantul... imi place prezentarea ta si ma bucur ca am descoperit ceva bun pentru tenul meu

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu am incercat aceste produse pana acum, insa mi-ai starnit curiozitatea.

    RăspundețiȘtergere
  5. Faine produsele astea de la Forever am folosit si eu in trecut,a rata foarte fain si serul ala

    RăspundețiȘtergere
  6. Sunt tare interesante aceste produse ale lor. Am sa incerc si eu scrub-ul, dar si serul mi se pare tare bun

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu am folosit dar sunt tare curioasa sa le incerc. Imi plac ingredientele din componența lor.

    RăspundețiȘtergere
  8. Eu am un balsam de buze de la forever, nu prea am avut contact cu ele dar poate pe viitor.

    RăspundețiȘtergere
  9. Serul acela emolient este extrem de interesant. De fapt, orice este din domeniul skincare ma intereseaza.
    Sincer, este pentru prima data cand aud de produsele Forever Living.

    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  10. Si eu am o rutina mult mai bine formata. Nu am folosit nimic de la Forever dar din cate ai spus tu, sunt foarte bune produsele lor. Poate le voi incerca si eu 🤗

    RăspundețiȘtergere
  11. Nu am auzit pana acum de acest brand. Suna foarte bine <3

    RăspundețiȘtergere