sâmbătă, 30 decembrie 2017

Rezoluţii pentru 2018- 7 obiective importante

La sfârşit de an cred că fiecare dintre noi ne stabilim anumite rezoluţii şi schimbări pe care vrem să le îndeplinim în anul ce vine. Stabilirea unor rezoluţii nu îţi garantează că acestea se vor îndeplini, însă te motivează să îţi duci la capăt nişte promisiuni făcute de tine.

1. Să fiu o mămică exemplară
Dat fiind faptul că din februarie în viaţa de cuplu va apărea un bebe mic, o fetiţă, îmi doresc atât eu cat şi soţul să fim părinţi buni şi exemplari. Poate vom fi puţin stângaci la început, dar hei... nimeni nu se naşte învăţat!

2. Să am un stil de viaţă sănătos
Sănătatea este cea mai importantă, zic eu, fără sănătate nu putem face nimic, nu putem să ne bucurăm de viaţă, care ne oferă multe lucruri frumoase. De accea vreau să continui pe acest drum şi în noul an.

3. Să scriu mai des pe blog
Sunt foarte mândră de mine deoarece acum in ianuarie împlinesc un an de când am început să fac blogging, şi da uneori probabil din lipsă de timp am fost mai absentă. De aceea îmi doresc să rămân activă şi să postez articole cât mai calitative.

4. Să ajung pe YT la 5.000 abonaţi 
Dacă ar fi să aleg între blog şi youtube nu m-aş putea decide. Îmi place şi să scriu, să fac poze, dar şi să vorbesc în faţa voastră. Până acum am reuşit să adun o comunitate de peste 2.000 de persoane şi în noul an îmi doresc să ne adunăm mult mai mulţi!

5. Să termin facultatea
Acesta ar fi un obiectiv foarte important, sunt în al treilea an de facultate şi îmi doresc să o termin cu bine şi cu licenţa luată! Defapt cine nu îşi doreşte asta?

6. Să reuşesc să merg într-o excursie
Dat fiind faptul că din februarie viaţa mea se va schimba, iar în familia noastră va apărea un nou membru nu ştiu dacă voi avea timp de excursii, însă totuşi mi-aş dori şi mi-ar face plăcere ca în vară să merg la Salina Turda sau la Praid!

7. Să economisesc bani în fiecare lună 
Fiecare din noi îşi doreşte să pună câţiva lei la saltea. Indiferent cât câştigi fă un mic efort şi pune nişte bani deoparte lună de lună. Eu mereu m-am ambiţionat şi a funcţionat, uneori mai greu, alteori nu am reuşit să pun deloc bani deoparte însă încerc pe cât pot.

Cam acestea ar fi lucrurile pe care eu mi le-am propus. Voi ce aveţi în plan pentru anul ce vine?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu