sâmbătă, 30 septembrie 2017

Pure Stem de la Green Lab

După ce am testat gama Pure Stem pentru ten de la Green Lab Cosmetics de mai bine de două săptămâni, a venit momentul mult aşteptat să vă vorbesc puţin despre ele!

Ca o mică introducere, această gamă conţine 3 produse şi anume: crema de zi, lapte demachiant şi cremă de noapte. La început nu ştiam nimic de aceste produse, nici nu prea auzisem de ele, însă am văzut că sunt destul de populare pe Instagram, şi am vrut să le încerc şi eu.
Produsele au ingrediente foarte bune, ma surprins ambalajul acestora şi se vede că totuşi au fost gândite ok. Puteţi să le comandaţi direct de aici.




Formulele produselor sunt extrem de curate iar ingredientele sunt benefice pentru piele, conţin vitamine, ulei din sâmbure de struguri şi multe altele. Preţurile sunt foarte accesibile, demachiantul 26 lei iar cremele 48-49 lei. Parfumul acestora deşi se simte, nu foarte puternic, mie îmi place foarte mult şi nu am o problemă cu asta.

Laptele demachiant are o textură cremoasă, este prima dată când folosesc un astfel de produs pentru curăţare, eu eram obişnuită cu apele micelare. Conţine ulei din sâmbure de struguri, alantoină, unt de cacao, unt de shea, vitamina E . Consistenţa este una foarte cremoasă, blândă cu pielea, curăţă în profunzime, şi nu îmi e frică să aplic mai mult produs. Laptele acesta demachiant mi se pare foarte hidratant iar pielea îmi rămâne netedă şi catifelată. Are 150 ml iar în două săptămâni am consumat cam 3 degete având în vedere că îl folosesc de două ori pe zi.


Cremele de zi şi de noapte m-au încântat din prima datorită sistemelor de dozare gen AirLess astfel încât nu intră în contact cu aerul sau soarele. Formulele acestora sunt extrem de curate, naturale iar combinaţia de celule stem vegetale PhytoCellTec Alp Rose şi resveratrol, alantoina, uleiul din sâmbure de struguri şi vitamina E oferă pielii un efect antioxidant şi o ajută să se menţină fermă, tânără şi sănătoasă.


Crema de zi hidratantă şi revitalizantă intră foarte repede în piele, este necesar să aplici foarte puţin, textura este una foarte uşoară, şi se poate folosi şi ca bază pentru machiaj, vă asigur că tenul va radia. Plus că acest produs are SPF15.

Crema de noapte intens nutritivă şi reparatoare parcă este puţin mai grasă, însă se absoarbe la fel de repede. Este foarte hidratantă şi cel mai mult îmi plac deoarece sunt destinate tuturor tipurilor de ten.

Un mic minus ar fi faptul că produsele se găsesc doar online, însă nu mă pot plange de acest fapt deoarece este simplu să stai acasă la birou şi să dai o mică comandă!

          Dragilor eu sper din suflet că v-am ajutat cu această mică recenzie, şi vă îndemn cu mare drag spre aceste produse, care pentru tenul meu fac minuni!

6 comentarii: