marți, 15 august 2017

Un păr sănătos folosind produse Vivanatura

         Cred că toate dintre noi ne dorim un păr, sănătos şi strălucitor.. Ei bine eu am găsit soluţia în două produse de la Vivanatura, de pe site-ul Vegis. Ţin să menţionez că îmi place mult acest site deoarece au produse naturale şi de origine românească.
 Mai bine de două săptămâni la rând am testat două produse şi anume: Crema de păr cu extracte naturale şi petrol, şi şamponul cu lămâie şi argan. 

Cam aşa se prezintă cele două produse, ambalaje drăguţe, preţuri accesibile şi efect încă de la prima utilizare..


           Bun şi întâi de toate încep cu Crema de păr, le iau în ordinea folosirii acestora. Sincer acest produs ma dat pe spate.. Numai cuvinte de laudă am să-i spun.
Ea practic este ca un fel de mască ce trebuie aplicată atăt la rădăcină cât şi pe lungimea firului de păr înainte de spălare, lasând-o să acţioneze cam 15-20 min.
Aceasta este eficientă în direcţia regenerării firului de păr şi stopării căderii acestuia. Mirosul este destul de puternic, însă pe placul meu, uşor specific de petrol şi extracte naturale.
Crema conţine 96% ingrediente naturale, 5% substanţe de origine naturală, este fără parabeni,  însă un minus mic ar fi faptul că printre acestea se află şi alcoolul.


Eu sincer... mă declar foarte mulţumită, deoarece chiar am văzut rezultate vizibile ! Deci dacă îţi doreşti un păr sănătos şi rezistent, apelează la ea, preţul pe site fiind de  24,19 lei, cantitate de 250 ml, deci vă ajunge pentru multe utilizări.

Apoi după ce am lăsat crema să acţioneze urmează spălarea cu Şamponul cu lămâie şi argan destinat tipului de păr normal şi gras. Din câte se pare au cam schimbat formula acestuia, ceea ce mă bucură, deoarece se văd îmunătăţiri. Şamponul este conceput din 98,9% substanţe naturale pentru creşterea sănătoasă, fortifierea părului şi regenerarea acestuia.


       Mirosul este unul seducător, eu una ador lămâia, iar arganul sau uleiul de argan nu lipseşte din rutina mea de ingrijire a părului. Mi se pare totuşi că după câteva folosiri părul meu este mult mai strălucitor, graţie ingredientelor sale. Se recomandă aplicarea şamponului de două ori, însă un plus este faptul că face multă spumă, ceea ce nu m-am aşteptat, sincer.


Elimină cu succes excesul de sebum, pot sta cu părul şi o săptămână fără ca acesta să devină gras, iar cu mătreaţa nu am avut probeleme. Preţul ei este de 21,30 lei, cantitatea fiind de 250 ml.

Ei bine, dragilor, cam asta am avut de spus, sunt curioasă câte dintre voi l-aţi încercat şi pe care v-am convins:* Pupici tuturor:*

Un comentariu:

  1. Am incercat atat de multe produse impotriva caderii parului si fara folos, asa ca am sa le incerc si pe acestea.

    RăspundețiȘtergere