luni, 17 iulie 2017

Matte Stain - Melkior ( New )

             Bună dragele mele, azi am un nou articol, mai bine zis o recenzie a noului ruj Matte Stain- de la Melkior, astăzi fiind ziua în care s-au lansat şi le puteţi găsi pe site.

Ei mi-au trimis spre testare a nuanţă tare jucăuşă, un roz superb acum pe timpul verii merge de minune ( Nuanţa Joy ). Pe site o sa găsiţi 6 astfel de rujuleţe şi abia aştept să îmi iau măcar încă 2 nuanţe.



Acum pe lângă acest ruj mat am primit şi o oglindă tare drăguţă care face parte tot din această gamă Matte Stain. Şi acum să vă spun câteva lucruşoare despre cum se prezintă rujul mat:

- Rujul vine într-o cutiuţă neagră prin care se poate observa nuanţa rujului
- Mirosul este aproape insesizabil, textura fiind uşor cremoasă şi simplu de aplicat
- Pigmentaţia este una mare, însă eu aplic două straturi pentru a fi mai intens
- După ce se usucă pe buze este uşor şi nu-l mai simţi
- Rezistenţa: dacă nu mânânci rezistă şi toată ziua, însă în condiţiile în care şi eu am băut, am mâncat a rezistat cam 5 ore.
- Rujul lichid are 7 ml , iar preţul este de 49,90 lei.



Un sfat! Înainte să îl folosiţi hidrataţi-vă buzele sau folosiţi un scrub pentru a nu se aduna în liniile fine ale buzei. 

Cele 6 nuanţe pe care le puteţi găsi sunt: Joy, Darling, Happy, Ecstasy, Sexy, Faithfully. 


        Voi l-aţi încercat? Care dintre ele vă tentează? aştept părerile voastre.. Pupicei:*

Un comentariu:

  1. Tu ai primit o alta nuanta fata de a mea. Se vede frumos aceasta nuanta de roz. Imi place mult acest luciu. Persista mult si se aseaza frumos pe buze

    RăspundețiȘtergere