luni, 12 iunie 2017

Gerovital Sebum Control- Review

                Astazi vreau să vă vorbesc câte ceva despre gama "Sebum Control" de la Gerovital. Mereu mă luptam cu mătreaţa, sebumul şi am încercat fel şi fel de şampoane care mai de care.
           
                Personal produsele Gerovital până acum mi-au făcut bine, nu au fost produse care să mă dezamăgească sau să nu mi se potrivească. Este un brand românesc cu preţuri accesibile şi produse bune. Cele două produse testate de mine sunt şamponul şi spuma "Sebum Control":



                Această gamă s-a relansat din câte am văzut, şi-au schimbat ambalajele, sunt mult mai drăguţe ca înainte. Ea promite să îmbunătăţească aspectul părului gras, reducând astfel frecvenţa spălărilor cauzate de aspectul murdar al părului.
                Sincer din gama Tratament expert am mai testat şamponul Anticădere care mi-a ajutat foarte mult părul! Acum să vedem şi părerea despre această gamă, am auzit păreri pro şi contra. Pentru unii au funcţionat, pentru alţii nu!

Şamponul Sebum Control

Avantaje:

  • Produsul are la bază bio-complexe revoluţionare, concepute special pentru părul gras.
  • Combate căderea exesivă a părului, iar acest şampon a dovedit asta.
  • Eu folosesc şamponul o dată la 4-5 zile, cam aşa, dupaia începe să apară sebumul.
  • Curăţă foarte bine, face multă spumă şi nu e nevoie de o cantitate mare pentru o spălare.
  • Îl folosesc în combinaţie cu spuma de păr, iar împreună fac minuni! 
  • Are 250 ml, iar preţul este de 15, 62 lei, îl găsiţi şi pe site şi în supermarket-uri!
Dezavantaje:
  • A început să îmi faca puţină mătreaţă! Ţin să menţionez că majoritatea şampoanelor îmi creează această problemă, înafară de Head & Shoulders. ( aşa că revin de multe ori la el ).

Spuma de păr Sebum Control

Avantaje:
  • Spuma de regulă o aplic pe părul gata spălat şi umed la baza firelor ! Aceasta prelungeşte cu o zi spălarea.
  • Spuma se masează uşor pe scalp, aceasta având o textură uşoară şi delicată.
  • Păstrează aspectul curat, şi proaspăt mai mult timp.
  • Se poate doza după cum doriţi deoarece are pompiţă şi e foarte practic.
  • Miroase splendid, a curat, a nou,a prospeţime! 
  • Preţul este la fel ca al şamponului 15,62 lei. 
Dezavantaje: 
  • Încă nu am descoperit un dezavantaj al acestei spume de păr, şi asta mă bucură mult.


             Dacă voi aţi încercat această gamă sunt curioasă, care sunt părerile voastre, aştept să mi le scrieţi:* Pupicei!













2 comentarii:

  1. Nu am probleme cu matreata, dar ma intereseaza samponul anticadere.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu am probleme cu matreata, dar ma intereseaza samponul anticadere.

    RăspundețiȘtergere