sâmbătă, 3 iunie 2017

8 Sfaturi pentru Ingrijirea parului

             Nimic nu e mai frumos si mai feminin decat un par frumos, lung, voluminos si ingrijit! De multe ori m-am confruntat cu varfurile despicate sau ruperea firelor de par. Astazi vreau sa va dau cateva mici sfaturi care pentru mine au facut minuni!

1. Fara foehn! Alege sa iti usuci parul intr-un mod natural, mai ales acum vara. Daca te grabesti insa, poti folosi un uscator insa cu aer rece. 

2. Fara apa fierbinte! Apa fierbinte va face doar sa iti deterioreze firul de par, si nu cred ca iti doresti asta. Iti recomand ca inainte de a iesi din dus sa clatesti parul cu apa usor rece pentru a inchide cuticulele. 

3. Aplica mască de păr: Este necesar ca odata pe saptamana sa aplici o masca hidratanta sau nutitiva. Poti sa prepari singura si masti naturale acasa. Masca de par iti va face parul mai sanatos si mai usor de descurcat!

4. Nu sterge varfurile cu prosopul! Niciodata nu stiam care e cauza varfurilor mele nesanatoase, insa am descoperit-o. Decat sa agresez parul cu prosopul, prefer sa-l invelesc ( turban ) si asa prosopul va absorbi apa. 

5. Nu peria parul umed! Evita sa piepteni parul atata timp cat este umed deoarece el se va rupe foarte repede. Poti sa il periezi insa, inainte de a intra la dus!

6. Nu dormi cu parul dezlegat! Eu una nu am suportat niciodata sa dorm cu parul desfacut, si unul dintre motive ar fi fost ca ma deranjeaza. Prefer ca inainte de somn sa il prind intr-o coada de cal sau cel mai bine sa il impletesc, astfel acesta dimineata va fi gata pentru coafura dorita, plus va avea mai mult volum! 

7. Nu spala parul zilnic ! De obicei eu imi spal parul o data sau de doua ori pe saptamana in cel mai rau caz. Nu este recomandat sa il speli des deoarece sebumul are nevoie de putin timp pentru a ajunge sa hidrateze firul de par. Ori apeleaza la sampunul uscat! :)

8. Nu uita de varfuri! O data la 2-3 luni de regula imi tai varfurile. Este o regula importanta pe care de multe ori o uitam. Adevarul este ca parul creste mult mai repede si va parea mult mai ingrijit.

Cam acestea ar fi sfaturile mele... iubesc sa imi ingrijesc parul iar acesta este oglinda mea :) "Trateaza-ti parul ca si cum ar fi matase!" iar el iti va multumi!

Sper ca v-am fost de folos.. Pupicei:*
In curand va aparea si produsele pe care le folosesc eu in ingrijirea parului!



3 comentarii: