vineri, 12 mai 2017

Review Essence - My must haves

            Buna dragelor, de curand am primit doua produse de la Essence Cosmetics, le-am testat cateva zile si m-am gandit sa va vorbesc si voua despre acestea, daca mi-au placut sau cum s-au comportat. Voi cunoasteti brandul Essence nu-i asa??

             Imi place destul de mult acest brand de produse, datorita faptului ca sunt de calitate si au un pret accesibil, se gasesc usor atat in unele supermarket-uri cat si pe site-ul lor unde le puteti comanda.

Hai sa va arat ce produse am testat eu:

  • 4 farduri de ochi cu care mi-am completat paleta "My must haves"
  • Rujul Mat Mat Mat in nuanta: 04

Si dupa cum vedeti asa au fost ambalate fardurile de ochi, deci practic erau mono, insa cu ele am creat o paleta draguta si buna de purtat oriunde.


               Si incep cu paleta de farduri " My must haves": 



- Nuantele pe care le detin sunt asa, in ordinea din paleta: 
  • 01 go goldie
  • 07 mauvie time
  • 12 want a mint
  • 17 purple clouds

- Imi place deoarece sunt pigmentate. rezistente mai ales daca aplici si primer, insa si fara primer machiajul dureaza toata ziua. 

-Prima nuanta este super, preferata mea de altfel, se poate folosi si ca highliter, este stralucitor, are niste irizatii superbe. 

-Un astfel de fard mono il gasiti la maxim 10 lei.



- Prima si ultimele doua sunt farduri sidefate, doar al doilea este mat, pe care il folosesc in pliu si arata de minune ! Se combina foarte frumos culorile. Am realizat si un machiaj cu primele doua farduri, ca sa puteti vedea cat de bine se aseaza si cum se prezinta. 



Pentru mine aceasta paleta chiar a devenit un "must have" asa ca va sugerez sa o cumparati si puteti folosi ce farduri doriti voi, este foarte practica si buna de purtat in calatorii si in poseta! 

                  Hai sa va spun cate ceva si despre rujul Mat Mat Mat: 

- In poza alaturata il port pe buze, dupa cum se poate observa, si este in nuanta 04 (rosu-rozaliu).

- Rujul are o textura usoara, delicata, si destul de rezistenta. Nu am observat sa usuce buzele, insa eu de regula sub fiecare ruj aplic inainte balsam si le hidratez.

-Se transfera putin, cand mancati sau beti, insa ramane pe buze rujul.

-Gama de culori este una variata, ambalajul este mat, iar pretul unu astfel de ruj este 12.5 lei.



           Cam asta am vrut sa va spun despre aceste doua produse, sunt curioasa sa stiu daca voi ati incercat produse Essence si care au fost acelea... 

            In concluzie va doresc numai bine, iar noi ne revedem cat de curand... Pupicei:*










                    

2 comentarii: