miercuri, 1 februarie 2017

Palmolive Magic Softness

              Astazi va aduc la cunostinta un produs care sincer abia am asteptat sa-l cumpar si sa-l testez, si este vorba despre un sapun lichid de la Palmolive, si stati nu orice sapun lichid ci unul care chiar m-a incantat :D



              De ceva vreme am vazut pe youtube tare laudat acest produs, asa ca l-am cautat prin magazine, si l-am gasit la Kaufland si in Dm bineinteles. Preturile erau aceleasi, si anume 12,99.


Gama aceasta de la Palmolive Magic Softness cuprinde 3 astfel de sapunuri lichide in arome diferite, si anume: cu zmeura, cu mandarine, cu lamaie si menta ( care il am si eu ).

              In primul rand Sapunul lichid cu Lamaie si Menta are un parfum extraordinar a fresh, a lamaie, a fructe zemoase, si este preferatul meu din cele trei.


              Face o spuma foarte generoasa, este foarte practic mai ales ca are acest dozator. Dupa spalare, mainile se simt foarte catifelate, invaluite in aceasta aroma racoritoare de menta si lamaie care chiar persista.


                Acest recipient are 250 de ml, si ajunge pana la 200 de spalari :D Sunt curioasa, voi l-ati incercat? Astept parerile voastre:* Pupici!

2 comentarii: