duminică, 26 februarie 2017

Iwhite2Instant | Kit-ul de albire profesionala a dintilor

          Buna dragele mele , astazi revin cu un review mai in detaliat despre produsele primite spre testare de la Buzz store, si anume kitu-ul de albire a dintilor : IWhite2Instant.


Cutiuta pe care am primit-o continea in felul urmator:
* Pasta de dinti cu efect de albire
* Apa de gura
* 5 benzi pentru albirea profesionala a dintilor
+ 5 cupoane cu 20% reducere in farmaciile Sensiblu
+ 1 ghid buzz

          Eram super entuziasmata cand am aflat ca am fost fericita castigatoare a unui kit din cele 200 si vreau sa le multumesc companiei pentru aceasta sansa de a le testa si a vedea rezultatele. 
Dupa o saptamana de folosire am sa va prezint in cele ce urmeaza cateva impresii + cateva poze  :)

Voi incepe intai cu Pasta de dinti: 
- contine micro-cristale ce restaureaza smaltul dintilor
- contine PAP ce previne aparitia petelor
Eu am folosit pasta de dinti dimineata si seara si s-a vazut cu ochiul liber cat de bine curata.



Sa va spun si cate ceva despre Kit-ul cu cele 5 benzi:
- tratamentul contine 5 benzi ( gutiere ) pentru 5 utilizari, atat pentru partea de sus, cat si pentru cea de jos
- pentru a obtine rezultate trebuie folosite in 5 zile consecutive
- benzile cu gel sunt recomandate sa fie tinute 20 de min
- sunt usor de utilizat, moi si flexibile
Sincer prima aplicare mi s-a parut putin incomoda, salivam excesiv de la acel gel, dar la a doua folosire a fost mai ok:)) m-am obisnuit, urmand ca la ultima zi de aplicare chiar sa imi placa. Dupa ce le-am indepartat am folosit apa de gura bineinteles.


Si in cele din urma Apa de gura:
- contine particule blue covarine ce au efect imediat de albire
- contine hexametafosfat care previne aparitia placii bacteriene
- are un gust nu foarte mentolat, dar placut ( gen eucalipt )
- nu are alcool, iar sticla are 500 ml
Inainte de a folosi insa Apa de gura trebuie sa agitati bine produsul pentru a activa acele ingrediente.


             Pot spune ca am ajuns la rezultate vizibile, dintii nu sunt chiar cu 8 nuante mai albi, insa cu 4-5 nuante pot spune ca da. Eu sunt multumita si daca dupa o saptamana am obtinut aceste rezultate, cred ca dupa o luna voi ajunge la mult mai mult de atat. Nu mi-a afectat smaltul dintilor si ma bucur ca acest kit mi-a oferit un zambet mai stralucitor !
             Pretul kit-ului este de 139 lei si il gasiti in Sensiblu. Va recomand cu mare drag:* 
Si la cat mai multe zambeteeeee !!!!!



2 comentarii: