miercuri, 8 februarie 2017

Apa de parfum Volare - Oriflame

                    Astazi revin pentru voi cu un  review cu miros de parfum, si nu orice parfum, ci unul cu miros de trandafiri :)  Este un parfum delicat si senzual iar trandafirul cred ca a fost dintotdeauna un simbol al elegantei.

                      Sincer, cand l-am testat in catalog nu mi se parea ceva wow, dar acum, recent l-am putut achizitiona la un pret foarte mic, deoarece sunt consultant Oriflame , si cand mi-a ajuns acasa l-am testat. Si ce sa credeti? Pe langa ca m-am indragostit de acest ambalaj luxos, sticluta imitand un trandafir, ma impresionat si mirosul acestuia.
                     

                       Este foarte accesibil, la reducere il gasiti si la 45-50 lei, nemaipomenit pentru fetele tinere, cat si pentru doamne. Acesta este alcatuit dintr-o combinatie de frunze de violeta, bujor, praline si.. bineinteles petale de trandafiri, dezvaluind o aura moderna si luxoasa a romantismului.


Un parfum senzual, elegant si feminin, cu siguranta il recomand :) Voi ce parere aveti despre acest parfum?
Va pupacesc:*

2 comentarii: