joi, 19 ianuarie 2017

Tag- " Ce as schimba? "

              De ceva zile am primit un Tag de la Simona Traistaru ( Beauty On Bread ) o youtuberita tare draguta, care se numeste: ''Ce as schimba?" si contine 14 intrebari destul de interesante, asa ca am sa incep a raspunde la ele :D

Ce as schimba .... ?

1. * LA MINE FIZIC SI PSIHIC - Fizic as dori sa fiu cu cativa cm mai inalta :D iar psihic as vrea sa fiu mai puternica.


2. * LA OAMENII DIN JURUL MEU - Sa fie mai respectuosi, mai intelegatori, mai buni unii cu altii.


3. * LA TARA DIN CARE PROVIN - Eu sunt din Romania, sincer nu as avea multe sa schimb, deoarece este o tara foarte frumoasa, cu locuri extraordinare, insa mi-ar placea sa fie ingrijita mai mult :)


4. * LA TARA IN CARE LOCUIESC - Deocamdata locuiesc tot in Romania.


5. * LA JOBUL MEU - Imi place ceea ce fac, deci nu cred ca as schimba nimic.


6. * CANALUL MEU DE YOUTUBE- As vrea sa postez mai des, sa invat programe de editat noi si bineinteles sa imbunatatesc calitatea videoclipurilor.


7. * TRECUTUL MEU- Mi-as fi dorit sa fiu mai stapana pe mine si  mai increzatoare in fortele proprii, pentru ca stiu ca mereu pot mai mult.


8. * LA PARTENER- As dori sa petreaca mai mult timp cu mine, si sa fie mai romantic.


9. * LA GENERATIA DE ASTAZI - As vrea ca lumea sa fie mult mai respectuoasa, mai ales copiii cu parintii si as lasa putin tehnologia deoparte deoarece ii transforma pe copii in niste persoane inchise si isterice uneori deoarece au de toate.


10. * LA PARINTII MEI - Nimic, deoarece ii iubesc asa cum sunt.


11. * DIN OBICEIURILE MELE CULINARE - Nu as avea ce sa schimb, eu incerc sa mananc sanatos si regulat.


12. * LA TEHNOLOGIA DE ASTAZI - As vrea ca si in  Romania sa avanseze medicina , la fel de mult ca si in alte tari.


13. * DIN OBICEIURILE MELE - As vrea sa fiu o persoana calma, si sa nu ma stresez :)


14. *  LA STILUL MEU - Eu am un stil casual, insa mi-ar place sa implementez si un stil mai elegant, sa port mai multe tocuri, fuste, sacouri.


Sper ca va placut acest TAG, daca va place puteti sa il preluati:* V-am pupacit:)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu